FANDOM

Юіду (Іда) - незаконнонароджена дочка китайського імператора, яка з невідомої причини опинилася в числі рабів, захоплених у франків і привезених у Каттегат.

Стала коханкою і довіреною особою Рагнара.

Історія

4 Сезон
  • Юіду спочатку помічена в Каттегаті серед рабів, захоплених у франків. Вона не єдина азіатка в групі, але її специфічний погляд привертає королеву Аслауг, яка купує її для себе.
  • Її поява привертає увагу Рагнара, конунг саме хворіє і має чимало вільного часу, щоб спостерігати за рабинею, яка припала йому до смаку.
  • В ході господарської діяльності Іда демонструє свою повну ненавченість щодо сільської роботи. Рагнар підозрює куди більш шляхетне походження азійської дівчини.
  • Аслауг не проти, щоб чоловік розвіявся із молодою рабинею.
  • Спочатку Іда розповідає, що вона донька купця, а пізніше стає відомо, що вона незаконнонароджена дочка китайського імператора, китайська принцеса.
  • Юіду надає Рагнарові якісь специфічні китайські настоянки, щоб допомогти Рагнарові впоратися зі своїм болем, але згодом конунг стає залежним він щоденного вживання наркотику.
  • Юіду розуміє залежність Рагнара і щоразу намагається обмежити дозу, проте Рагнар невблаганний, і щоразу вимагає все більше і більше китайського зілля.
  • Після чергової відмови дати йому дозу зілля і погрози розкрити таємницю провини Рагнара, Рагнар у гніві топить коханку на мілководді. Свідками вбивства випадково стають малолітні рагнарові сини, яких він взяв із собою у черговий похід до Парижу.

Цікаві факти

Виноски