FANDOM

Аслауг (Aslaug) — друга дружина Рагнара Лодброка; є матір'ю його молодших дітей.

Аслауг відома також як völva, людина, хто бачить майбутнє через передбачення.

Біографія

До подій серіалу

Аслауг дочка Діві Брюнхільд, легендарної войовниці, і Сігурда (чи Сіґурда), героя в билин, який, якщо їм вірити, убив дракона Фафніра. Її батьки померли до того, як вона дізналася про них.

1 Сезон

Рагнар, розчарований і засмучений у зв'язку з загибеллю його сина з Лагертою з-за викидня, приймає паломництво в Упсалу, сподіваючись шукати відповіді від богів. Рагнар також починає задаватися питанням, хто буде матір'ю його багатьох синів, оскільки Провидець від імені богів обіцяв це йому, якщо не його дружина Лагерта, що, здається, стає безплідною.

Діючи за побажанням короля Хоріка, Рагнар і невеликий загін його послідовників проїздять до Гьотланду (Götaland) (сучасна Швеція) для вирішення земельного спору із тамтешнім ярлом на ім'я Борг.

Зустрівши дотепну і розумну красуню Аслауг, Рагнар пропонує покликати , щоб вона прийшла до них "ні одягненою, ні роздягненою, ні голодною, ні ситою, ні в компанії, ні поодинці." Аслауг приходить одягнена в сітку, кусаючи яблуко, і маючи лише собаку в якості компаньйона. Рагнарові імпонує її винахідливість, і він вибачається.

Обидоє молодих людей незабаром стають коханцями. Глядачеві дуже жаль сина Рагнара Бйорна, який подорожував з батьком, бачив зраду і при цьому дуже любив свою матір Лагерту. Аслаг натякає Рагнарові, що вона носить його дитину. Рагнар клянеться синові, що близькість з принцесою не матиме продовження, проте не може стриматися, щоб не відвідувати її кімнату.

2 Сезон

Рагнара Лагерту повертається і зізнається у своєму романі з Аслаг. Хоча явно засмучений, Лагерта постановляє відкладіть її гнів. Цього зміни, однак, коли сильно вагітна Аслаг прибуває в Каттегат. Обидві жінки, зі зрозумілих причин, не зійшлися характерами. Рагнар говорить про те, що він може бути одружений як Лагерта і Аслаг; Лагерту образи і, з Бьорном, вирішує залишити замість.

Чотири роки потому, Аслаг живе комфортно з Рагнаром, народивши двох синів, і вагітна третьою. Аслаг стає підозрілим, коли Рагнар заводить розмову з Хільда, нова молода служниця. Аслаг пізніше попереджає дівчина бути обережними з якими вона знайома.

Пізніше тієї ночі, Аслаг протистоїть Рагнар, стверджуючи, що він хоче спати зі слугою, серед інших жінок, яких він заперечує. Аслаг тоді претензій бути völva. Щоб переконати Рагнара, вона prophesizes, що їх наступний син буде носити і образ дракона Фафніра в його очі.

У той час як Рагнар і його люди рейд Англії, Аслаг народила здорового сина вона назвала Сігурд змій-у-віч, після того, як її батько. Як їй пророкували, дитину народила образ Фафніра в його очі.

Рагнар націлився на Англію ще раз і вирушає в рейд по країні, залишаючи Аслаг, щоб піклуватися про своїх дітей. Перебуваючи далеко, ярл Борг вторгається Каттегат в помсту - Аслаг та її дітей, а також Зіггі і Ролло, вдається вирватися на природу. Аслаг вкрай незадоволена своїм новим умовам життя, кажучи, що бруд-це погано для її дітей.

Слово скоро досягне Рагнара ярла Борга вторгнення і він відразу ж прямує назад додому, рада, що знайшла його дружина в безпеці. Він здатний пробиратися в Каттегат з допомогою Лагерту, який привів обох воїнів і їх син, Бьорн, і знищити їх сховищ зерна, тим самим підштовхуючи ярла Борга. Рагнар схвильований, щоб побачити свого сина знову, але переживав бачачи Лагерта - пізніше він каже провидець він хоче обох жінок. Лагерта, одружена з Ярлом в іншому місці, повертається додому, хоча її син залишається в Каттегат. Аслаг і Лагерту обмін прощань і з'являються в гавані немає образи по відношенню один до одного.

Не довго після прийому Каттегат, Аслаг знаходить її самостійно завагітніти ще раз. Вона попередила Рагнар не змушувати себе її протягом трьох днів після його повернення або дитина була монстром. Після особливо важкою вагітності та пологів, які ледь не вбили матір і дитину, Аслаг поставок ще одного сина. Як і було пророчествовано, дитини деформується.

Рагнар говорить Аслаг, що їх син повинен бути убитий, оскільки він не буде жити довго з понівеченим обличчям, хоча він явно засмутився від цієї думки. Аслаг відмовляється і хоча Рагнар краде дитини, він не в змозі вбити його. Вони кличуть його Івар, хоча інші в селі почали шепотітися про новий дитину і що може бути не так з ним.

3 Сезон

3х05 Промо 2

Рагнар і його воїни готуватися до виходу на Уессекс, назад вимагати землю, яку обіцяв їм цар Ecbert. Аслаг нещаслива; вона вважає, що Рагнар не люблю її більше. Вона залишається в Каттегат з Зіггі і Хельга.

Аслаг, Хельга і Зігфрід проводити разом всі дні безперервно доглядає за дітьми. Прогулюючись на ринку, Хельга починає говорити про дивному сні, який вона мала, про незнайомець. Аслаг і Зіггі розкривають вони мали один і той же сон. Хельга запитує, якщо Зіггі знає, що це означає, але вона каже, що не знає.

Через деякий час, таємничий людина з'являється перед Хельга, потерпілого і просять місце для відпочинку. Він показує своє ім'я, щоб бути Harbard, бродягою, який пошкодив руку. Він розповідає жінки він буквально "співає для своєї їжі' і талановитий оповідач. Він доводить це пізніше за обідом розповідаючи захоплюючі казки, які він нібито був свідком. Хоча Зіггі підозріло про нього, Аслаг зростає все більший інтерес. Її інтерес зростає, коли Harbard здатний зупинити Івар страждає, заспокоюючи дитину, як ніхто інший зможе. Її інтерес народжує любов - або принаймні любовних утіх. Зіггі і Хельга прекрасно знають де Аслаг збирається; вона залишає дітей на піклування Зіггі.

Поки її не було вдома, однак двоє її синів ходити по замерзлому озеру і випадково потрапити ст. Сіггі здатний витягнути хлопців з води, але помирає в процесі.

Після повернення Рагнара, Аслаг запитують, чому вона не доглядає за своїми синами. Він досить підозріло її розповідь, настільки, що він навіть утримується від любові до неї. Аслаг злиться і питає, якщо у нього було занадто багато в Англії.

Виноски

Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі