FANDOM

Все змінюється
Сезон 1, Епізод 9
1x09
Дата показу: 28 квітня 2013
Сценарій: Майкл Херст
Режисер: Кен Джиротті
Жертва
Братська війна

Все змінюється - дев'ята серія першого сезону серіалу «Вікінги». Вона була показана 28 квітня 2013 року.

Сюжет

  • Рагнар виконує обіцянку, дану в Упсалі Хоріку щодо поїздки у Гьоталанд для перемовин із ярлом Боргом.
  • Ярл Борг виявився втягнутий в суперечку із королем Хоріком за багаті корисними копалинами землі, які викликали у обох бажання їх контролювати. Обидва спірники відмовилися погоджуватися на будь-які умови і домовленності, і конфлікт незабаром переросте у оголошення міжусобної війни.
  • Рагнар погоджується виступити посередником і взяти участь у бою в разі невдачі переговорів.
  • В перемовинах із Рагнаром ярл Борг залишає за собою право на спірні землі, характеризуючи Хоріка як іноземного короля без законних прав щодо його домагань.
  • Він розуміє, що у Рагнара обмежені повноваження на ведення переговорів, і доведеться все-одно чекати рішення Хоріка як чинного монарха.
  • Чекаючи подальших відповідей короля Хоріка, Рагнар просить ярла Борга, щоб скористатися можливістю відвідати Іггдрасіль, Древо життя в скандинавської міфології.
  • Зустрівши дотепну і розумну красуню Аслауг, Рагнар пропонує покликати , щоб вона прийшла до них "ні одягненою, ні роздягненою, ні голодною, ні ситою, ні в компанії, ні поодинці." Аслауг приходить одягнена в сітку, кусаючи яблуко, і маючи лише собаку в якості компаньйона. Рагнарові імпонує її винахідливість, і він вибачається.
  • Обидоє молодих людей незабаром стають коханцями.
  • Глядачеві дуже жаль сина Рагнара Бйорна, який подорожував з батьком, бачив зраду і при цьому дуже любив свою матір Лагерту.
  • Аслауг натякає Рагнарові, що вона носить його дитину.
  • Рагнар клянеться синові, що близькість з принцесою не матиме продовження, проте не може стриматися, щоб не відвідувати її кімнату. Там він прикладає вухо до живота красуні і здогадується, що сказане нею про вагітність є правдою. Бйорн чує все.
  • Доки Рагнар подорожує до Дерева Життя, знайомиться і зближується там з Аслауг, ярл Борг прагне спокусити і маніпулювати Ролло у зраді свого брата. Ярл Борг вправно маніпулює образами Ролло і його невпевненістю в собі, що дозволяє зробити його союзником проти рідного брата на боці ярла Гьоталанда.
  • Тим часом у рідному поселенні Рагнара Каттегаті спалахує епідемія, яка забирає дочка ярла та дитину Сіггі.

У ролях

Запрошені актори

Примітки

  • Гьоталанд (Gotaland) або на старонорвежском Гатланд (Gautland) - це провінція на півдні Швеції, де жило плем'я гетів.
  • Острів Готланд у Балтійському морі, який, очевидно, є батьківщиною для ярла Борга, також є частиною Гьоталанда.

Виноски

Сезони та серії серіалу «Вікінги»
Перший сезон Перший сезон : 1 серія — Обряди посвячення • 2 серія — Гнів мешканців півночі • 3 серія — Знедолені • 4 серія — Суд • 5 серія — Наліт • 6 серія — Поховання мертвих • 7 серія — Великий куш • 8 серія — Жертва • 9 серія — Все змінюється
Другий сезон Другий сезон : 1 серія — Братська війна • 2 серія —Вторгнення • 3 серія —Зрада • 4 серія —Око за Око • 5 серія —Відповіді в крові • 6 серія —Непрощений • 7 серія —Кривавий орел • 8 серія —Безкостий • 9 серія —Вибір • 10 серія —Молитва Господня
Третій сезон Третій сезон : 1 серія — Найманець • 2 серія — Мандрівник • 3 серія — Доля воїна • 4 серія — Покритий шрамами • 5 серія — Узурпатор • 6 серія — Народжений заново • 7 серія — Париж • 8 серія — До воріт! • 9 серія — Переломний момент • 10 серія — Мертві
Четвертий сезон Четвертий сезон : 1 серія — Гарна зрада

2 серія — Вбити королеву 3 серія — Милосердя 4 серія — Йоль 5 серія — Обіцянка 6 серія — Що могло б бути 7 серія — Прибуток і втрата 8 серія — Волок 9 серія — Смерть навколо 10 серія — Останній корабель

Інше Серії «Вікінгів»