FANDOM

Список епізодів історичного телесеріалу «Вікінги», створеного Майклом Херстом. Прем'єра серіалу відбулася 3 березня 2013 року на телеканалі History.

Серіал оповідає про Рагнара Лодброка, молодого вікінга, який прагне вирушити до цивілізацій за морем та добути для свого народу нові родючі землі. Але за мирне життя доводиться пройти через безліч перешкод і битв як із зовнішніми, так і внутрішніми ворогами.

1 Сезон (2013)

1 «Обряди посвячення»

«Rites of Passage» Йохан Ренк Майкл Херст 3 березня 2013

Вікінг по імені Рагнар дізнається секрет навігації у відкритому морі і намагається переконати ярла Харальдсона плисти на захід, де, як він вірить, знаходяться багаті землі.

Однак ярл висміює його і відмовляється надати свої кораблі для походу. Тоді Рагнар зі своїм другом Флокі будують власний човен і умовляють інших вікінгів відправитися з ними в плавання всупереч наказу ярла.

2 «Гнів сіверян» чи «Гнів мешканців півночі»

«Wrath of Northmen» Йохан Ренк Майкл Херст 10 березня 2013 4,62[3]
Рагнар, його брат Ролло, Флокі і кілька інших вікінгів відпливають на захід.
Дружина Рагнара Лагерта теж бажає відправитися разом з чоловіками, але чоловік велить їй залишитися і доглядати за дітьми і домом.
Ярл тим часом з'ясовує, хто допомагав Рагнару зробити човен, і карає їх.
Вікінги припливають в королівство Нортумбрія і нападають на християнський монастир, грабують його і захоплюють рабів. Рагнар бере в полон одного з ченців по імені Етельстан.

3 «Знедолені»

«Dispossessed» Йохан Ренк Майкл Херст 17 березня 2013
На батьківщині Рагнара і його супутників зустрічають привітаннями. Ярл заявляє своє право на всі здобуті в поході трофеї і дозволяє переможцям взяти кожному тільки по одній речі з скарбів. Рагнар не заперечує і бере ченця Етельстана, який розповідає йому про свою землю.
Рагнар вирішує знову відправитися на захід, на цей раз він бере з собою свою дружину, а Етельстана залишає наглядати за своїми дітьми і домом.
На саксонському березі вікінги зустрічаються з невеликим загоном воїнів місцевого тена і вбивають їх.

4 «Суд»

«Trial» Кіран Доннеллі Майкл Херст 24 березня 2013
Вікінги нападають на місто і, користуючись тим, що всі жителі знаходяться на недільній службі, легко захоплюють і грабують його.
Кнут, зведений брат ярла, намагається зґвалтувати спочатку саксонську жінку, а потім Лагерту, але та вбиває його.
На березі вікінги стикаються з великим загоном короля Елли і в бою беруть верх.
Коли вони повертаються, ярл хоче звинуватити Рагнара у вбивстві Кнута, однак Ролло дає свідоцтво, що виправдовує брата.

5 «Наліт»

«Raid» Кіран Доннеллі Майкл Херст 31 березня 2013
Люди ярла нападають на будинок Рагнара, вбивають всю худобу і спалюють житло.
Лагерті з дітьми вдається утікти, а Рагнар захищає будинок і отримує важкі рани.
Рятуючись від переслідувачів, він падає з урвища у воду, це бачать його рідні, щопливуть на човні, і Етельстан рятує Рагнара.
Його приносять до Флокі, який лікує його з допомогою заклинань.
Коли Рагнар приходить в себе і набирається сил, він просить Флокі передати ярлу виклик на поєдинок.

6 «Поховання мертвих»

«Burial of the Dead» Кіран Доннеллі Майкл Херст 7 квітня 2013
  • Ярл приймає виклик Рагнара і вони зустрічаються в поєдинку.
  • Рагнар здобуває перемогу і вбиває ярла.
  • Вікінги вшановують його як нового ярла і приносять йому присягу вірності.
  • Ярла Харальдсона ховають з великими почестями, одна з його служниць погоджується піти за ним у Вальхаллу.
  • Ролло пропонує вдові Харальдсона, Сіггі, вийти за нього заміж.

7 «Великий куш»

«A king's Ransom» Кен Джиротті Майкл Херст 14 квітня 2013 3,42[8]
  • Рагнар Лодброк зі своїми вірними воїнами знову відправляється в Англію, де захоплює брата короля в полон.

8 «Жертва»

«Sacrifice» Кен Джиротті Майкл Херст 21 квітня 2013 3,85[9]
  • Після завершення свого набігу на англійські землі, Рагнар збирається здійснити традиційну прощу в честь богів півночі, щоб вони і в майбутньому були прихильними до нього.
  • Вікінги влаштовують великий збір, щоб віддати належне своїм богам.

9 «Все змінюється»

«All Change» Кен Джиротті Майкл Херст 28 квітня 2013
  • Рагнар за дорученням конунга Хоріка відправляється з місією до ярла Борга.
  • Тут він знайомиться з прекрасною Аслауг, яка зачинає від воїна сина.
  • Місія провалюється, але Борг встигає налаштувати Ролло проти брата.
  • Тим часом у рідному поселенні Рагнара Каттегаті спалахує епідемія, яка забирає дочку ярла і дочку Сіггі.

2 Сезон

1 «Братська війна»

«Brother's War» Кіран Доннеллі Майкл Херст 27 лютого 2014
  • Дружини Хоріка, якого підтримує Рагнар, і Борга, підтримувана Ролло—, сходяться в кривавій січі. Багато хоробрих воїнів гине, але жодна із сторін не отримує перемогу.
  • Ролло здається своєму братові.
  • Рагнар пропонує ярлам не ділити мізерні надра Скандинавії, а плисти грабувати землі на Заході.
  • І Хорік, і Борг погоджуються з цим.
  • Ролло судять, всі вимагають його страти, але Рагнар підкуповує Законодавця і той залишає брата ярла в живих.
  • В селище припливає вагітна Аслауг. Рагнар пропонує їй стати ще однією своєю дружиною, але це обурює Лагерту і вона разом з Бьорном йде на батьківщину у Хедебю.

2 «Вторгнення»

«Invasion» Кіран Доннеллі Майкл Херст 6 березня 2014
  • Минуло чотири роки. Аслауг народила Рагнару двох синів і вагітна наступним.
  • Однак народ Каттегата втомився від неробства і, за порадою дружини, ярл проголошує літній похід.
  • До нього прибувають Хорік і Борг, але, за порадою конунга, Рагнар відмовляється від допомоги бунтівного ярла, як і не бере в похід і прощеного Ролло.
  • Драккари перетинають море, але з-за шторму виявляються не в Нортумбрії, а в Уессексі, володіннях короля Екберта.

3 «Зрада»

«Treachery» Кен Джиротті Майкл Херст 13 березня 2014
  • Хорік і Рагнар грабують багатий собор у Вінчестері, що, однак, дозволяє Екберту дізнатися, де знаходиться їхній табір.
  • Король посилає для переговорів єпископа.
  • Тим часом Борг нападає на Каттегат. Ролло намагається організувати оборону, але сили нерівні.

«Око за Око»

«Eye For an Eye» Кен Джиротті Майкл Херст 20 березня 2014
  • Екберт вирішує використовувати норманів у своїх честолюбних планах, пропонуючи натомість Рагнару землю.
  • Однак, до ярла доходить звістка про події в Каттегаті, після чого він залишає Хоріка і відпливає додому. Конунг разом з Этельстаном залишається в Уэссексе, проте солдати Егберта нападають на вікінгів і знищують їх. Колишній чернець опиняється в полоні. Єпископ намагається розіп'яти його, проте король наказує зняти Этельстана з хреста. Лагерта, стала дружиною ярла Сигварда, просить свого чоловіка допомогти Рагнару. Їй вдається зібрати і привести воїнів до колишнього чоловіка.

5 «Відповіді в крові»

«Answers in Blood» Джефф Уулнаф Майкл Херст 27 березня 2014
  • Рагнар із Бьорном вночі знищує зимові запаси Борга, що змушує того покинути укріплення у Каттегаті, інакше вороже військо успішно перезимує, і вибити його фактично не можливо.
  • Лодброк зі своїми людьми нападає на загарбника.
  • Борг змушений бігти, і Рагнар з тріумфом повертається в Каттегат.
  • Тут йому належить зробити вибір між Лагертою і Аслауг.
  • Етельстан намагається знову стати християнином, але його мучать зловісні бачення.

6 «Непрощений»

«Unforgiven» Джефф Уулнаф Майкл Херст 3 квітня 2014
  • Хорік пропонує Рагнару примиритися з Боргом і запросити його в новий набіг на Уессекс.
  • Послом відправляють Ролло, який повертається з бунтівним ярлом. Однак цю ситуацію Рагнар використовує для помсти Боргу.
  • Приблизно в цей же час Екберт призначає Етельстана хрантелем своєї таємної колекції античних цінностей і переписувачем стародавніх сувоїв.

7 «Кривавий орел»

«Blood Eagle» Карі Скогланд Майкл Херст 10 квітня 2014
  • Лагерта вбиває свого чоловіка і сама стає правителькою Хедебю.
  • Вона приводить воїнів і драккари до Рагнара. Тепер Лодброк не потребує людей Борга, тому не може відмовити собі в можливості кривавої помсти кривдникові.
  • Екберт укладає військовий союз з королем Еллою, якої підкріплюється шлюбом їх дітей.

8 «Бескостий»

«Boneless» Карі Скогланд Майкл Херст 17 квітня 2014 2,91[18]

У Рагнара і Аслауг народжується четвертий син, однак у хлопчика виявляється вроджений дефект ніг. Всупереч традиціям норманів, дитину залишають в живих. Егберт вирішує втрутитися у чвари в сусідньому королівстві Мерсія на стороні принцеси Квентрит і планує використовувати для цього сіверян. Тому коли драккарах Рагнара пристають до берега, король надсилає до нього переговірників. Розлючений цим конунг Хорик влаштовує засідку на саксів. 18 9 «Вибір» «The Choice» Кен Джиротті Майкл Херст 24 квітня 2014 3,11[19] Егберт посилає за допомогою до короля Елі і їх спільна армія завдає жителям півночі нищівної поразки. Правитель Нортумбрії пропонує знищити Лодброка, але на подив усіх король Уессекса знову починає переговори з норманами. В результаті частина вікінгів залишається в Англії як найманці принцеси Квентрит. Етельстан ж повертається в Каттегат. 19 10 «Молитва Господня» «The lord's Prayer» Кен Джиротті Майкл Херст 1 травня 2014 3,37[20] У Каттегат приїжджає дружина Хорика з дітьми. Конунг на словах планує зміцнювати союз з доблесним ярлом, на ділі ж домовляється з Флоки, адептом темних богів, вирізати всю сім'ю Лодброка. Однак корабел повідомляє про це задумі Рагнару, в результаті Хорик і його воїни гинуть. Лодброк стає новим конунгом.

3 Сезон (2015)

20 1 «Найманець» «Mercenary» Кен Джиротті Майкл Херст 19 лютого 2015 2,80[21] Навесні конунг Рагнар прибув в Англію, щоб отримати обіцяні землі для своїх людей, але йому був нав'язаний договір — він повинен добути для Квентрит корону Мерсії. У підсумку нормани розділилися: одна частина на чолі з Лодброком і Этельвульфом пішли в похід і розбили військо короля Бритфульфа, решта з Лагертой і Эгбертом вирушили будувати нове поселення. 21 2 «Мандрівник» «The Wanderer» Кен Джиротті Майкл Херст 26 лютого 2015 2,41[22] Король Мерсиі убитий, але його племінник Бергред, брат Квентрит, зник і, за донесенням розвідки, чекає підкріплення. В Хедебю також неспокійно: користуючись відсутністю правителя керуючий Калф за підтримки Ейнара оголосив себе ярлом. Лагерта освоює нові землі, король Егберт зачарований нею і чинить знаки уваги. У Каттегате Аслауг, Сіггі і Хельга бачать однаковий зловісний сон. 22 3 «Доля воїна» «Warrior's Fate» Джефф Уулнаф Майкл Херст 5 березня 2015 2,41[23] Рагнар з Этельвульфом раптової атакою розбили військо Бергреда, але, на прохання Квентрит, йому було збережено життя. Незважаючи на добросусідські відносини норманів і англосаксів в таборах обох народів зріє невдоволення віротерпимістю своїх правителів. У Каттегате з'явився дивний блукач Харбард, вміє вгамовувати страждання Івара, але в поселенні почалися трагедії з дітьми. 23 4 «Покритий шрамами» «Scarred» Джефф Уулнаф Майкл Херст 12 березня 2015 2,62[24] Переможці з тріумфом повернулися в Уессекс і коронували Квентрит на престол Мерсії, Бергред ж на бенкеті був отруєний. Егберт запропонував Лагерте і Этельстану залишитися заради процвітання союзу двох народів, але в силу особистих причин вони вирішили повернутися з Рагнаром додому. Ярл Калф, відчуваючи хиткість свого правління, закликав на допомогу Эрлиндура, сина Хорика, одруженого на вдові Борга. Харбард назавжди забрав біль Івара, але після того, як Сіггі врятувала ціною свого життя старших синів Аслауг, він пішов з Каттегата. 24 5 «Узурпатор» «The Usurper» Хелен Шейвер Майкл Херст 19 березня 2015 2,61[25] Поки Каттегат радів поверненню воїнів, Ролло дізнався про смерть дружини з вини Харбарда, в якому Флоки визнав Одіна, а Лагерта — про зраду Калфа. Всупереч проханням допомогти їй повернути свої землі Рагнар оголосив про підготовку до походу на Париж, благо Провидець обіцяє удачу, а розповіді Этельстана — славу і багату здобич. Тим часом Уессекс перестав потребувати послуги сіверян і, з негласного схвалення Егберта, норманське поселення було знищене. 25 6 «Народжений заново» «Born Again» Хелен Шейвер Майкл Херст 26 березня 2015 2,43[26] Незважаючи на дійшла з Англії звістка про різню Рагнар продовжує збирати дружини на Париж. До нього приєднується і ярл Калф з союзниками. Юдифь, викрита чоловіком у зраді з Этельстаном, була помилувана Эгбертом, бастарда нарекли Альфредом. Сам же Етельстан знову знайшов віру в Христа, але не зустрів розуміння серед норманів і був убитий Флоки. 26 7 «Париж» «Paris» Келлі Макін Майкл Херст 2 квітня 2015 2,21[27] Армія жителів півночі в облогу Париж і готується до штурму. Всупереч порадам свити франкський король з дочкою Гислой відмовилися покинути місто. Тим часом Егберт намірився підкорити Нортумбрию і стати «Королем королів». Його плани засмутила королева Квентрит, яка не бажає бути васалом Уессекса, до неї на переговори був відправлений Этельвульф. 27 8 «До воріт!» «To the Gates!» Келлі Макін Майкл Херст 9 квітня 2015 2,56[28] Нормани почали штурм Парижа відразу з двох сторін: на ворота, на чолі з Калфом і Лагертой, і з води, під початком Рагнара. В критичний момент Гисла винесла на міську стіну орифламму і підбадьорені франки успішно відбили атаку. Знавіснілий від ураження Флоки не сміє повернутися в табір, але решта вікінги, незважаючи на великі втрати, сповнені рішучості взяти місто. 28 9 «Переломний момент» «Breaking Point» Кен Джиротті Майкл Херст 16 квітня 2015 1,70[29] Вночі Лагерта з загоном дівчат-войовниць проникли всередину укріплень, перебили вартових і відкрили ворота, але франки все ж відкинули воїнів Ролло за межі стін. Незважаючи на свої успіхи граф Ед запропонував королю почати переговори з норманами: городяни страждають від нестачі їжі і епідемії. До загального здивування Рагнар зажадав хрестити його. У Уэссексе Егберт запропонував Юдіф бути його коханкою, а він захистить Альфреда. Спійманому в Каттегате християнського місіонера запропонували довести силу Христа. 29 10 «Мертві» «The Dead» Кен Джиротті Майкл Херст 23 квітня 2015 2,73[30] Франки заплатили норманнам викуп, але незабаром конунг помер і труну з його тілом було внесено до собору для відспівування. Під час служби Рагнар «воскрес», взяв у заручниці Гислу і під її прикриттям люди Лодброка знищили захисні механізми воріт, дозволивши основним силам увійти і розграбувати місто. Після відходу сіверян король дарував залишився Ролло титул герцога, землі і руку принцеси в обмін на захист країни від майбутніх нападів.

4 Сезон (2016)

30 1 «Хороша зрада» «A Good Treason» Майкл Херст 18 лютого 2016 Нормани з тріумфом повернулися до рідних берегів. Оскільки Рагнар нездоровий і знаходиться в нестямі, Бьорн від його імені заарештовує Флоки за вбивство Этельстана і садить на ланцюг. Ярл Калф оголошує Лагерту своєї співправителькою, але не все в Хедебю згодні з таким рішенням, тому він вбиває бунтівного Ейнара і його прихильників. Точно так само розправляється з незадоволеними дружинниками і зять французького короля герцог Нормандії Ролло. 31 2 «Вбити королеву» «Kill the Queen» Майкл Херст 25 лютого 2016 Флоки втік, але старші сини Аслауг вистежили його і він був покараний подібно своєму богові-покровителю. У Мерсії знати повалила королеву Квентрит, посадивши її з сином в башту і, поки Уессекс готує війська, Этельвульф відправився звільнити її. Егберт запросив з Франції отця Пруденция для роботи зі священними текстами і для навчання цього Юдифь. Французький дворянин Ролло пропонує графу Еду свої ідеї для захисту Парижа від можливих набігів, тим часом за спиною графа зріє змова. 32 3 «Милосердя» «Mercy» 3 березня 2016 Хоча Калф ділить з Лагертой ложі, але попутно, на вимогу Эрлиндура, найняв берсерка для вбивства її сина — благо, той пішов жити відлюдником. А Бьорн і сам поступово стає берсерком. Незадоволена шлюбом Гисла, порівнюючи себе зі святої Евлалией, вимагає розлучення з дикуном-чоловіком, який не вміє навіть благородно говорити, але її батько зацікавлений у службі Ролло і наймає йому вчителя. Квентрит з сином звільнені і доставлені в Уессекс. Одночасно до Эгберту і Рагнару з'явився дух Этельстана, під враженням від побаченого Лодброк звільняє Флоки. 33 4 «Йоль» «Yol» 10 березня 2016 Рагнар проявляє інтерес до рабині Йду, Аслауг не проти, але стурбована зміною чоловіка після походу на Париж доручила виховання Івара Флоки. До Эгберту приїхав Елла, Квентрит запропонувала королям спільно виступити проти Мерсії. Бьорн повернувся відсвяткувати з рідними Йоль, а по дорозі переміг підісланого берсерка і забрав у Эрлиндура його дружину Торви. Ролло виявився здібним учнем і у впечатленной Гислы прокинулося бажання до чоловіка. На торжество в Каттегат прибув конунг Гаральд. 34 5 «Обіцянка» 17 березня 2016 Рагнар все більше зближується з Йду, яка виявилася дочкою китайського імператора. Слідом за Гаральдом прибув його брат Хальвдан з військом і запропонував Рагнару повторити похід на Париж. У Франції Ед і Ролло готуються до можливих вторгнень, але недоброзичливці графа нашептали королю, що його улюбленець готується забрати у нього корону. Егберт і Елла прислухалися до поради Квентрит вирішити кризу в Мерсії виключно силою. Лагерта стримала дану Калфу обіцянку при нагоді вбити його і знову стала единовладною правителькою Хедебю.

Виноски

Сезони та серії серіалу «Вікінги»
Перший сезон Перший сезон : 1 серія — Обряди посвячення • 2 серія — Гнів мешканців півночі • 3 серія — Знедолені • 4 серія — Суд • 5 серія — Наліт • 6 серія — Поховання мертвих • 7 серія — Великий куш • 8 серія — Жертва • 9 серія — Все змінюється
Другий сезон Другий сезон : 1 серія — Братська війна • 2 серія —Вторгнення • 3 серія —Зрада • 4 серія —Око за Око • 5 серія —Відповіді в крові • 6 серія —Непрощений • 7 серія —Кривавий орел • 8 серія —Безкостий • 9 серія —Вибір • 10 серія —Молитва Господня
Третій сезон Третій сезон : 1 серія — Найманець • 2 серія — Мандрівник • 3 серія — Доля воїна • 4 серія — Покритий шрамами • 5 серія — Узурпатор • 6 серія — Народжений заново • 7 серія — Париж • 8 серія — До воріт! • 9 серія — Переломний момент • 10 серія — Мертві
Четвертий сезон Четвертий сезон : 1 серія — Гарна зрада

2 серія — Вбити королеву 3 серія — Милосердя 4 серія — Йоль 5 серія — Обіцянка 6 серія — Що могло б бути 7 серія — Прибуток і втрата 8 серія — Волок 9 серія — Смерть навколо 10 серія — Останній корабель

Інше Серії «Вікінгів»