FANDOM

Принцеса Нортумбрії Джудіт (в російській транскрипції чомусь Юдіфь; у них, у москалів, все не Слава-Богу) є дочкою короля Нортумбрії Елли і дружиною принца Уессекса Етельвульфа.

Біографія

Сезон 2

Джудіт супроводжують її батьки, король Елла та королева Елвіш (Ealhswith), приймаючи запрошення, щоб створити альянс з королем Ecbert проти вторгнення сіверян.

Королі приходять до згоди, що кожне королівство пошле свої війська, щоб захистити землі від нападів норманів. Проте король Елла досить насторожено ставиться до цієї угоди, оскільки чудово пам'ятає: немає нічого, щоб зупинити Екберта від захоплення його власного, дрібнішого і слабшого королівства. Король Екберт сам підказує, що Джудіт, донька Елли, і його син Етельвульф могли б одружитися, щоб зміцнити укладений Альянс. Король Елла погоджується.

Зрозуміло, що і Джудіт,і Етельвульф всього лише пішаки у грі своїх батьків. Жоден з подружжя не задоволений цим шлюбом, вони не кохають і взагалі не знають одне одного, однак подіяти проти волі владних батьків ніхто не наважується.

Сезон 3

Пройшло близько року з моменту вступу у шлюб, Джудіт народила сина. Вірна дружина, Джудіт, набагато більше зацікавлена Етельстаном, святом чоловіковом, який супроводжує Рагнара на мирних переговорах у Уессексі, аніж її власним чоловіком. З цієї зацікавленості, звісно, розвивається потенційно небезпечна ситуація. Вона навмисно шукає Етельстана, попросивши поцілувати його руку, начебто щоб упевнитися, чи дійсно він був розіп'ятий і сліди досі перебувають там. Джудіт хапає його за руку і бачить шрами; вона цілує їх, перш ніж був перерваною чоловіком, який саме йде в бій з Рагнаровими воїнами, щоб повернути корону Мерсії.

Пізніше, Джудіт знаходить Ательстана і просить дозволу сповідуватися йому, оскільки її духівник лишився в Нортумбрії. Етельстан погоджується. Джудіт на сповіді каже йому, що вона згрішила в думках, а не на ділі. Їй наснитлосяся, що вони лежали голими поруч із чоловіком, який не її чоловік; вони також займалися любов'ю, і, що їй все сподобалося. Етельстан запитує, хто ця людина уві сні і Джудіт відповідає, що це був він. Вона йде, перш ніж він зможе дати їй спокуту.

На наступний ранок, Етельстан повернувся в поселення Лагерти. Джудіт засмучена. Ательстан виговорює їй, що вона не прийняла спокуту після сповіді.

Король Екберт помічає інтерес Джудіт і лукаво попереджає її, що цікава людина може також бути небезпечною. Джудіт говорить: те ж саме можна сказати про його зацікавленість щодо Лагерти.

Кілька днів потому Лагерта і Етельстан знову відвідують короля, який бере їх у свої римські лазні для купання. Там також запрошена й Джудіт. Король Екберт і Лагерта незабаром починають цілуватися, що викликає спонтанне бажання Джудіт різко піти, сказавши: "це не правильно". Етельстан виходить слідом за нею. Джудіт визнається Етельстанові, що вона відчуває себе брудною, тому що відчуває зростаючий інтерес між ними. Чернець відправляє її спати.

Етельстан розуміє, що він має взаємний інтерес до Джудіт. Обоє в кінцевому рахунку вступають у відносини, порушуючи свою обітницю цнотливості. Королеві, здається, вдалося непомітно підштовхнути відносини до цього моменту. Джудіт вагітніє.

Етельвульф повертається, щоб визначити, чому це його дружина страждає від недугу, пов'язаного із вагітністю, оскільки давно не вступав із нею в статеві стосунки; Джудіт не намагається приховати зради. Етельвульф розлючений, що його дружина вагітна від іншого чоловіка, проте Джудіт відмовляється назвати ім'я батька дитини.

Кілька місяців потому народився син. Етельвульф приходить привітати Джудіт на її дитину, перш ніж її силоміць витягають з кімнати, зв'язують і витягають назовні перед очима глумливого натовпу. Її чоловік і свекор дивляться, як Джудіт визнають винною в перелюбстві і засуджують до відрізання вух та носа в якості покарання [1]. Вона кричить про помилування і король пропонує їй можливий варіант: назвати ім'я батька дитини. Джудіт відмовляється, їй відрізають одне вухо. Не витримавши болю, Джудіт викрикує ім'я: Етельстан. Етельвульф їй не вірить, але король Екберт раптово змінює хід процесу:

Етельстан — святий чоловік. Я не можу звинуватити мою невістку щодо зради із такою людиною. Це — промисел Божий. І ми не маємо права осуджувати її, оскільки це виглядало б так, якби ми осуджували святу Діву Марію
~ Екберт про Божий промисел

Король має те, що він хотів: дитину від чоловіка Божого Етельстана і борг з боку врятованої невістки. Джудіт звільняється і король наказує дитини хреститися ім'ям Альфред.

Хоча вона не розуміє це, Джудіт знову вчинила все на користь королю Екберту. Свекор обожнює її сина, не дивлячись на його сумнівне походження, так, неначебто дитина була народжений Дівою від нього самого. Етельвульф розповідає батькові, що, незважаючи на зраду дружини, із його шлюбом все в порядку, наодинці все-одно він називає дружину повією.

Король Екберт [2] продовжує заохочувати візити Джудіт щодо роботи в майстерні із сувоями, якими раніше займався Етельстан. Тепер ці обов'язки виконувати нікому окрім самого Екьерта, він з радістю приймає запропоновану Джудіт допомогу. Він клянеться захищати її та її сина Альфреда і цілує її в губи, залишивши Джудіт приголомшеною та збентеженою.

Без відома Джудіт король Екберт виношує таємні плани щодо зміщення з престолу її батька, короля Елли, і захоплення влади у Нортумбрії для себе.

Король Екберт пізніше розповідає Джудіт , що її чоловік повернувся від Мерсії і, що його захист невістки від сина має свою ціну. Вона повинна стати його коханкою. Він обіцяє, що, якщо вона погодиться, тоді Джудіт буде наслідувати його кролівство. З часом Джудіт не лишається нічого, як погодитися. Окрім того, вона здогадується про зв'язок Етельвульфа і Квентріс.

Питання

  • Есельред (Aethelred) - народжений в перший рік шлюбу, не так багато відомо про цю дитину, навіть його ім'я. Джудіт і Етельвульф намагаються бути хорошими батьками, хоча він майже забув про після народження Альфреда.
  • Альфред - байстрюк, народжений Джудіт від Ательстана. Джудіт не робить ніяких спроб, щоб приховати подружню зраду, скільки ненавидить чоловіка, і ненависть тільки зростає, коли його батько, король Екберт демонструє свою лояльність і прихильність перед над Альфредом, оскільки його реальний батько Етельстан.

Цікавинки

  • Відома історично як Джудіт із Фландрії, «історична»Джужіт була старшою дочкою Карла Лисого, короля Західно-Франції (Франція) і майбутнього імператора Священної Римської імперії.
  • У серіалі Джудіт зображено, як Нортумбрійську принцесу, а не доньку Франкського короля.
  • Роль Джудіт була переінакшена у 3-му сезоні; Сара Грін замістила Дженні Жаквес.
  • Жінок, обвинувачених у перелюбі, дійсно карали відрізанням вух та/або носа (відомий як rhinotomy). Такої практики дотримувалися кілька різних культур світу. Іншим видом покарання був примусовий постриг у монастирі.
  • Загальне покарання за подружню зраду жінок – пороття, поголення наголо волосся на голові, після чого прелюбодійка мала б іти вулицями крізь натовп до спеціальної шафи, у яку її зачиняли. Чоловік міг взяти, відкривши двері шафи, чи залишити помирати у зачиненій шафі.

Виноски

  1. Таке покарання визнавалося справедливим для невірних жінок і широко застосовувалося у Середньовіччі.
  2. Який послав свого сина на можливе самогубство до Мерсії

Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі