FANDOM

Ейнар Бьорндален є одним з воїнів Хедебю, він племінник графа [1] Сігварда (Sigvard) .

Біографія

Сезон 2

Після того, як Лагерта зарізала Сігварда (Sigvard), як і обіцяла, коли він став прямо загрожувати її вліді як ярла Хедебю, Ейнар власноруч обезголовив свого дядька замість того, щоб вбити Лагерту. Лагерта стає єдиновладним ярлом Хедебю замість Бьорндалена.

Пізніше Ейнар приходить до голої Лагерти, натякає, що він відмовився від підтримки свого дядька в обмін на перспективу сексуальних послуг із Лагертою. Але Лагерта сказав йому, що він не був обраний в якості нового графа, бо навіть його власна сім'я вважала його невдачі і, отже, не підтримали його претензії.

Season 3 Редагувати Перед її від'їздом в Вессекса , щоб претендувати на землю , обіцяну Ecbert , Лагерта наказав їй другим в команді в Хедебю, Kalf , щоб вбити Бьорндален , який постійно замишляє проти неї. Тим НЕ менше, після того, як він захопив Бьорндален і збирався вбити його, Kalf вирішив помилувати його і уклали договір з людиною , з тим , щоб узурпувати Jarldom Лагерта для себе.

Тим самим з його допомогою і його сім'ї, Kalf став новим Ярл Hededy в той час як Лагерта був відсутній і Ейнар був відновлений в суді в якості свого другого командира. Пізніше, коли Kalf зліва атакувати Париж з королем Рагнар і Лагерта, Ейнар був залишений під опікою Хедебю.

Season 4 Редагувати Після повернення Лагерта і Kalf від їх нападу на Париж, Kalf оголосив про свій намір правити разом і на рівних з Lagherta. Пізніше Ейнар сказав Kalf, що він і його прихильники ніколи не погодяться з цією новою організації та подання, Kalf організував голосування заслати Лагерта. Проте, голосування було насправді пастка, щоб залучити Бьорндален і всіх його прихильників з темряви і Kalf швидко наказав їх негайне виконання.

Щоб додати образу рани, так як Ейнар був виведений з ладу і смерті від арбалета пострілом в горло, Лагерта вихолощується його шляхом розрізання його геніталії незадовго до того, що він помер від своєї рани.

Trivia Редагувати Ейнар , ймовірно , займає посаду Stivardr (стюард) або Forungi (командир Hird) в службу графа Хедебю. Як уродженець Хедебю в Ютландії півострові Данії, Ейнар, ймовірно, з Jutish племінної видобутку. нерозділене кохання Ейнара для Лагерта змушує його відкрито демонструє свою ненависть або неповагу до неї. Що робить його одним зі своїх найлютіших ворогів. Участь в кожному можливу змову з метою повалення або виступити проти неї. Однак це може бути також пов'язане з причиною його смерті на замовлення Kalf який також любить її.

Виноски

  1. Тут граф і ярл синоніми.