FANDOM

Клянуся перед всемогутнім Богом, я оголошую вічну війну норманові Рагнару Лодброку. Клянуся Господом нашим Ісусом Христом і Пресвятою Дівою, одного разу я помщуся йому, і притягну його до відповідальності і до смерті, і нехай допоможе мені Бог. "
~ Король Ела (Ælla або Ælle) - король Нортумбрії.

Порядні люди не гаятимуть часу на читання. Це — заняття для монахів
~ Елла про читання

Король Ела (Ælla або Ælle)

Біографія

Король Нортумбрії Елла, за деякими історичними свідченнями, несе відповідальність за смерть героя вікінга Рагнара Лодброка. Корабельна аварія близ Нортумбрії, де Рагнар потрапив у полон. Елла наказав його вкинули в яму, повну отруйних змій.

Сини Рагнара віддячили за смерть батька, за 14 років потому організували вторгнення в Англію "Великої язичницької армії" між 865 і 878 рр.

1 Сезон

Король Елла авторитарний і вимоглива людина, яка не терпить відмови, один з його генералів кинуті в яму зі зміями, втративши незначні битви. Він має зайву вагу і завжди залишається на безпечній відстані під час битв, який повинен заробити йому стільки неповаги від варягів як народ, які поважають силу і сміливість. Він, здається, радісний п'яниця і діє в обидві гучного і невимушеній манері, коли в стані алкогольного сп'яніння, обіймаючи незручною Король Егберт в баню, коли радісні вигуки про перемогу над скандинави. Політично, він не так хитрий, як його новий союзник і не вважає себе зобов'язаним честь будь-яких угод (як мінімум не з язичниками), як видно, коли він пропонує вікінгів золото залишити, але використовувати скрині порожні, як спосіб заманити їх в помилкове відчуття безпеки, перш ніж його армія атакує. Хоча спочатку не довіряючи Егберт, Елла був більш ніж щасливий видати заміж свою дочку Джудіт, щоб син Егберта і Этельвульфа спадкоємця, не соромлячись у відповідь радісно, коли король Уессекса запропонував весілля між двома родинами.

Пояснити особистість Елли крім того, він символізує той людина зі сталевими яйцями і більше нічого. Він, як вище сказано, несе необґрунтовані кількість жиру, і егоїстично свята, а якщо їжі і пиття не має ніякого значення до вищої чесноти своїх підлеглих, яким потрібно більше їжі, ніж вони беруть. У шоу він, як правило, дуже емоційні і маніпулятивні, і покладається на чарівність і його прості манери, щоб отримати свій шлях і залишатися як беззаперечний король, в той час як поліпшені свідомості Рагнара і його виводок залишаться слабкими.

Дрібниці

  • Елла альтернативно пишеться як Аэлла.
  • Ісландські саги, казки з синів Рагнара і працях Симеона Дарема (помер у 1129 році) є основними джерелами Нортумбрийский Король Елла.
  • У сезон 1 епізод пристойних грошей, Елла, можливо, були на його віллі оголошення Murum (латина: [Адріана] стіна), яка перебувала в англо-саксонської поселення Monkchester (сучасний Ньюкасл-апон-тайн), який був поруч, де Вікінг флоту на чолі Рагнара Лодброка увійшов Nothumbria через річку тайн під час його третьої експедиції в Англію.
  • Хоча зображений у серіалі як король Нортумбрії в 790-х-початку 800-х, в реальному житті Король Елла був живий у 860 оголошень близько шістдесяти-сімдесяти років і був королем протягом мінімум двох років. Не вистачає часу на постійний цемент династичного правління до вторгнення Великої армії язичників.
  • Хоча саги, казки з синів Рагнара згадує Король Елла зберігаючи зміїне лігво, це було б дуже малоймовірно, щоб велика кількість тропічних змій в англо-саксонської Англії. Випера берус, або звичайної гадюки, єдиний вид змій у Великобританії, як відомо, бути отруйними, хоча вони tempermentally досить полохливі і навряд чи напад за винятком випадків, коли загнаний в кут.

Іван Кайе знялася у фільмі 2013 "Молот богів", де він зображує воєначальника вікінгів Івара Безкісткового, того самого людини, приписують страти короля Нортумбрії Елла.

Виноски

Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі