FANDOM

Ерік був одним з воїнів Рагнара Лодброка. Вони, здавалося, були хорошими друзями. Ерік був серед перших, хто підтримав Рагнара щодо подорожі на Захід. Він також допоміг Рагнарові набирати воїнів, влаштовуючи зустрічі вікінгів в своєму будинку.

Біографія

Ерік старовинний друг Рагнара, який мав свою частку впливу серед поселенців Каттегату, саме він збирає загін Рагнара і є присутнім при узятті клятв від учасників майбутнього походу. Коли Рагнар говорить про свій намір здійснити вояж на захід і відкривати нові землі [1], Ерік перший, хто приєднується до нього.

Він одружений на жінці по імені Елісеф (англ. Elisef).

1 Сезон

Ерік вперше бачив на власні очі «гнів сіверян», коли сам він зібрав людей, які пізніше утворили ядро загону Рагнара. Вони тепло привітали один одного як старі добрі друзі, а Рагнар помітив, які добрі організаторські здібності Еріка. Майбутній предводитель пояснив присутнім свій план, змалювавши вигідні перспективи походу на захід і привернувши сіверян на свій бік обіцянками бою і грабежу багатющих регіонів на заході. Ерік став першою людиною, хто офіційно оголосив себе підлеглим і союзником Рагнара у цьому поході.

Разом: він, Рагнар і Ролло,— вели експедицію через західні моря в королівство Нортумбрія. Там вони напали на монастир Ліндісфарн, забравши з собою багато прикрас із золота і срібла, і священики, щоб продати в рабство, зокрема, чернець Ательстан. Хоча ні, Ерік помітив на християнську віру і висловив своє презирство до нього.

Після повернення в Каттегат, ярл Харальдсон конфісковує награбовані в «чесному поході» скарби [2].

  • Пізніше Рагнар зумів переконати ярла Харальдсона здійснювати набіги на західні землі. Тепер до першовідкривачів приєднався незаконнонароджений брат ярла Кнут
  • В ході чергової висадки на березі Нортумбрії, де їх зустрів місцевий шериф із загоном не то воїнів, не то охоронців, Рагнар [3] спілкувався з вояками Нортумбрії

Викликано їх недовіру тубільців, Ерік і Ролло озвучили, що вони повинні просто вбити Northumbrians і покінчимо з цим. Пристрасті остаточно розгорілися і Вікінги вирізали саксів, Ерік стверджуючи deathtoll трьох чоловіків.

Потім Вікінги увірвалися у великі сусідньому Саксонському селищі при порівняно малою кров'ю. Правда потім, при поверненні на свій драккар, вони зустріли велику кількість Нортумбрії солдат, який був попереджений з нагоди втрати годувальника, які втекли з попередньої перепалки з Саксами. Знову ж таки, сіверяни перемогли, Ерік претендує ще на великій кількості вбиває. Однак, родич Еріка; Кауко був убитий в битві, приводячи його до клятву помсти проти короля Нортумбрії, Ейла.

Після повернення в Каттегат, Рагнар був відданий суду за Харальдсон за вбивство Батіг; хто насправді був убитий Лагерта коли він нібито намагався згвалтувати її. За свідченням брата, Рагнар пізніше був виправданий і звільнений. Відбулося велике свято в залі Еріка в його честь.

Проте ж послав убивць, щоб убити Рагнара, тому що він став великою загрозою. Ці вбивці всі зійшлися на Еріку зненацька і вбити його навіть після важкої боротьби. Однак Рагнар і його залишилися союзники розправилися з ними. Пізніше вони знайшли тіло Еріка і відкрито оплакував його смерть. Рагнар зокрема, був обурений і засмучений втратою свого друга, і таким чином вирішили збити деспота графа. Так далеко, щоб подорож до вершини гори за межами свого села і клянуся клятву помсти до свого батька Один. Таким чином, смерть Еріка відразу викликала ланцюг подій, які згодом призведуть до Рагнар вбиває Харальдсона і стає ярл Каттегата.

Особистість

Ерік був природжений воїн. Високі і могутні, він був джаггернаут на полі бою. Одного удару від нього здатний миттєво вбити більшість противників. Його неймовірний розмір і сила були такі, що він міг послати людину літати з одним щитом, як він показав у бою берегової лінії проти Northumbrians. Він був дуже швидкий, незважаючи на свій розмір, і часто був на передньому краї боротьби, рубати лише кілька ворогів у швидкій послідовності. Він воював виключно з довгою сокирою в одній руці і круглим дерев'яним щитом в інший.

Незважаючи на те, що такий великий воїн, Ерік виявляв стриманість, коли справа дійшла до вбивства опонентів беззбройний. Очевидно, в його відмову приєднатися до Ролло і більшу частину загону в обробленні беззахисних ченців у Ліндісфарн. Він також проявили більшу відданість скандинавських богів і глянув на християн, все ще не розуміючи, чому вони думали, що Бог, який був, здавалося б, помер би, щоб захистити їх. Незважаючи на це, він все ж показав деяке несхвалення, коли його соратників почали вбивати ченців.

Коли родич Еріка був убитий Northumbrians, він присягнувся помститися за його смерть. Кажуть, що як король Аэлла наказав він, він повинен страждати через це. Це показує неймовірний рівень devoution він у родині, і на що він піде, щоб захистити їх, ясно показуючи, що він людина скаженого честь і вірність.

Ерік також був по-звірячому прагматично, коли це необхідно. Як проявляється в тому, як він припустив, що Рагнар вбив шерифа Нортумбрії, щоб він не заведе їх в пастку.

Почесний характер Еріка і бойової майстерності і принесла йому повагу і захоплення оточуючих. Його смерті був нищівний момент для всіх, хто знав його, навіть похмурі Ролло став похмурим, коли його тіло було знайдено. Його дружина у відкриту плакав при його смерті, і Рагнар відчув більшу лють у його смерть, яка згодом приведе його, щоб помститися, убивши ярла Харальдсона.

Дрібниці

Еріка грає актор Володимир паска, який відрізняється зображуючи характер Бульвайф у фільмі Тринадцятий воїн, і для забезпечення як голос Ульфрика буревісника в критиками гра 2011 року сувоїв з V: Скайріма. Хоча підлеглі Рагнара Лодброка в їх експедиції в Англію, Ерік подається фізичною особою, стоячи у скандинавській графство Каттегат. Можливо, що володіє статусом Hersir, середній клас, земля-холдинг воїн, часто в обов'язки провідних невеликого загону або екіпажу судна. Ерік бачив Меннінг рульового весла драккар Рагнара на початку експедиції в Англію, із зазначенням його статусу як Steorsman (steerman) або Hilmir (керівника), із зазначенням його власний досвід в якості капітана корабля.

Виноски

  1. Що до нього не робив жоден вікінг
  2. Історики кажуть, що за законами вікінгів за таку конфіскацію ярла могли трошки зарізати його ж підлеглі
  3. Який вивчив мову саксів від Етельстана