FANDOM

Зрада
Сезон 2, Епізод 3
2x03
Дата показу: 13 березня 2014
Сценарій: Майкл Херст
Режисер: Кен Джиротті
Вторгнення
Око за Око

Зрада — третя серія другого сезону і дванадцята всього серіалу «Вікінги» в цілому. Вона була показана 13 березня 2014 року.

Сюжет

  • Рагнар, король Хорік із загонами наближаються до монастиря Вінчестер, який згідно розповідей Етельстана має великі скарби.
  • У той же час, король Екберт дає своєму синові Етельвульфу завдання щодо посилення армії і розвідки дій норманів.
  • Лагерта, одружена з ярлом Сігвардом з Хедебю, незадоволена своїм новим чоловіком за образу свого сина Бйорна. Сігвард каже, що любить свого пасинка, Лагерта відповідає, що він не знає, як любити кого-небудь, і він б'є її. Бйорн чує це
  • Рагнар і його загін наближаються до Вінчестера. Їх помічають і городяни ховаються всередині будівель, в той час як оборонці солдати обороняються. Вони легко переможені вікінгами.
  • Усередині церкви нормани не знаходять скарб, але Етельстан показує, що вони приховані під столом на вівтарі.
  • Крім скарбів вони знаходять частини скелета святого. Вікінги продовжують шукати інші будівлі і скарби в них і вбивають будь-якого цивільного, на кого вони натрапили.
  • Флокі входить і забирає священика, який не встиг сховатися за порадою Етельстана.
  • Нормани під командуванням короля Хоріка знімають зі священника одяг і мучать його, стріляючи на нього із арбалета, що викликає незадоволення Етельстана.
  • Рагнар та інші вікінги шукають скарби, Рагнар ховає хлопчика під ковдрою, щоб його не вбили.
  • Коли нормани збираються добити священика, Етельстан втручається, стає перед ним і стрільцями. Рагнарові соромно за поведінку короля Хоріка і його людей.
  • У Хедебю, Бйорн каже матері Лагерті, що він уб'є Сігварда (Sigvard), якщо він знову битиме її. Вона запевняє його, що це не повториться. Бйорн пишається своїм батьком Рагнаром, і вона каже йому, що це логічно пишатися тим, що ти — його син. Бйорн відповідає, що вона повинна пишатися тим, що вона —дружина Рагнара.
  • У Каттегаті Аслауг народжує сина Сігурда із обрисом змії на оці, як і було передбачено.
  • Королеві Екберту повідомляють про рейд на Вінчестер. Його соратники висказують королю, що нічого не було зроблено для захисту важливого об'єкта. Екберт холодно відповідає, що його королівство дуже велике, і він не може захистити все це одночасно. Також більш важливо було б знати, де нормани б нанесуть перший удар.
  • Єпископ запитує Екберта, чи єпископ Вінчестера був принесений в жертву як святий мученик, на що Екберт глузливо відповідає, що сам він може мати таку ж честь дуже скоро.
  • У таборі норманів, розбитому в Уессексі, Флокі дає Етельстанові Біблію, взяту у вбитого монаха. За реакцією Етельстана Флокі бачить, що колишній священик не відмовився від своєї віри. Він глузливо дає Етельстанові кістляву руку святого.
  • Рагнар пояснює Хорікові, що якби їх люди жили в Англії, то на ціх землях вони ніколи б не бути голодним, оскільки землі родючі для землеробства. Король Хорік висловлює свої сумніви з приводу саксів, які дозволять їм жити тут.
  • У Гьоталанді ярл Борг одружується із Торві. На святі одруження він говорить своїм людям, що вони будуть атакувати Каттегат в помсту Рагнарові за порушення обіцянки про спільний набіг. Оскільки саме зараз Каттегат найменш захищений.
  • Єпископ Уессекса за наказом Екберта прибуває на перемовини до табору норманів. Єпископ запитує Рагнара, як довго вони мають намір залишатися. Вікінг відповідає, що все залежить від короля Екберта: наскільки він готовий запропонувати їм піти або залишитися. Рагнар каже, що він хоче укласти мир з королем Екбертом. Король Хорік зриває переговори, убиваючи всіх посланців, окрім єпископа, до розваги Флокі і жаху Рагнара.
  • Сігвард запитує Бйорна, що він може зробити, щоб юнак став щасливим. Бйорн каже, що він хоче жити в будиночку в горах сам, щоб випробувати себе, дізнавшись, що є істотним і важливим для життя. Сігвард глузливо відмовляє Бйорну, насміхаючись, що не може собі дозволити, щоб його «улюблений пасинок» помер би з голоду в глушині. Бйорн вчергове затамував ненависть.
  • У Каттегаті рибалки бачать кілька кораблів, що наближаються до селища і підіймають тривогу.
  • Сіггі будить Ролло, повідомляє йому про наближення драккарів ярла Борга і збирає всіх, хто може боротися, щоб організувати захист.
  • Він доручає Сіггі взяти Аслауг і її дітей, щоб відвести сім'ю Рагнара в безпечне місце в горах.
  • В ході битви воїни Борга перемагають слабку оборону Каттегата, оскільки, всі хороші воїни (окрім Ролло) супроводжують Рагнара в Англії.
  • Старець говорить Ролло, що у цій ситуації йому не повинно бути соромно тікати, бо його перший обов'язок — принести сім'ю Рагнара в безпечне місце і врятувати їх життя.
  • З відстані Ролло і Аслауг спостерігають, як ярл Борг захоплює їхнє селище.
  • Борг заходить в залу Рагнара і насолоджується своєю перемогою, незважаючи на відсутність Рагнара або Ролло [1].

У ролях

Запрошені актори
  • Торбьорн Харрі - ярл Борг
  • Мортен Сассе Суурбал - ярл Сігвард

Примітки

  • Образ єпископа, ймовірно, заснований на Св. Свитуне Вінчестерському, який жив між 800-862 рр. н.е.

Виноски

  1. І, звісно, на те, що брати будуть мститися при першій нагоді.
Сезони та серії серіалу «Вікінги»
Перший сезон Перший сезон : 1 серія — Обряди посвячення • 2 серія — Гнів мешканців півночі • 3 серія — Знедолені • 4 серія — Суд • 5 серія — Наліт • 6 серія — Поховання мертвих • 7 серія — Великий куш • 8 серія — Жертва • 9 серія — Все змінюється
Другий сезон Другий сезон : 1 серія — Братська війна • 2 серія —Вторгнення • 3 серія —Зрада • 4 серія —Око за Око • 5 серія —Відповіді в крові • 6 серія —Непрощений • 7 серія —Кривавий орел • 8 серія —Безкостий • 9 серія —Вибір • 10 серія —Молитва Господня
Третій сезон Третій сезон : 1 серія — Найманець • 2 серія — Мандрівник • 3 серія — Доля воїна • 4 серія — Покритий шрамами • 5 серія — Узурпатор • 6 серія — Народжений заново • 7 серія — Париж • 8 серія — До воріт! • 9 серія — Переломний момент • 10 серія — Мертві
Четвертий сезон Четвертий сезон : 1 серія — Гарна зрада

2 серія — Вбити королеву 3 серія — Милосердя 4 серія — Йоль 5 серія — Обіцянка 6 серія — Що могло б бути 7 серія — Прибуток і втрата 8 серія — Волок 9 серія — Смерть навколо 10 серія — Останній корабель

Інше Серії «Вікінгів»