FANDOM

А-ну, відповідай-но мені, Кнуте! Ти і правда з нами?! Зрозумій ось що: дружина живе і вмирає разом; якщо не можна довіряти тому, хто поруч із тобою або попереду тебе - вважай, ти - мрець!
~ Ролло звертається до Кнута.

Кнут Тьєдольф - брат бастард ярла Харальдсона.

Історія

1 Сезон

  • Кнут був серед тих вікінгів, які таємно зустрілися в будинку Еріка, щоб обговорити подорож на захід з Рагнаром Лодброком. Коли Рагнар запитує, чи піде він з ними, той погоджується, проте, в день відплиття він не прийшов, а замість цього розповів своєму братові про їх відхід. «Гнів сіверян».

Після повернення Рагнара з заходу Кнут присутній біля причалу і повідомляє Рагнару, що той був викликаний до ярла Харальдсона, де ярл забирає все награбоване [1].

Пізніше коли Рагнар повертається назад до ярла, він знову просить дати йому шанс відправиться з командою на захід, на що ярл погоджується, але з умовою, що з Рагнаром попливе Кнут, якому дає таємне доручення: з'ясувати, яким чином Рагнар дізнається шлях на захід.

На причалах, коли Рагнар поміщає у відро з водою предмет, завдяки якому він має змогу орієнтуватися у відкритому морі, Кнут підглядає за процесом, однак це помічає Ролло. Брат Рагнара швидко кидає Кнута на землю, трохи душить його, щоб той нічого не побачив, після чого запитує: з ними він чи ні? На що Кнут відповідає, що з ними, оскільки раніше зробив помилку. «Знедолені».

При пограбуванні саксонського селища Кнут відокремлюється від групи і входить в будинок, де виявляє жінку і її дочку. Він користується нагодою і намагається зґвалтувати матір, однак це помічає Лагерта, яка проходить повз і намагається зупинити його. В ході цього зав'язалася бійка, і, коли Кнут бере верх над Лагертою, тепер намагаючись зґвалтувати її, вона вбиває його ударом його ж ножа.

Пізніше, коли загін Рагнара повертається до драккара, Рагнар помічає відсутність Кнута і питає у Лагерти: де він. На що вона відповідає, що вбила його із-за того, що він намагався зґвалтувати жінку, а потім спробував зґвалтувати її. На що Рагнар обурений і розчарований тим, що ніхто не був свідком смерті зведеного брата ярла.

Після повернення до Каттегата ярл Харальдсон помічає відсутність Кнута. Бажаючи вигородити дружину, Рагнар зізнається в його вбивстві, заявивши, що він побачив як Кнут спробував зґвалтувати його дружину. Ярл заарештовує Рагнара. Пізніше ярл Харальдсон просить у Ролло дати неправдиві свідчення щодо свого брата, в замін чого той отримує шлюб із донькою ярла і обіцянку отримати спадок після смерті ярла як його син. Однак, у день суду Ролло говорить правду, чим виправдовує Рагнара. «Суд».

Цікаві факти

  • У п'ятому епізоді, коли ярл Харальдсон і Сіггі благословляють дітей, Кнут чомусь знаходиться на задньому плані, незважаючи на те, що був убитий в попередній серії.

Виноски

  1. Фахівці із скандинавської історії стверджують, що в реальному житті така сцена неможлива. Ярл при спробі покуситися на здобич одразу позбавився б життя по законам вікінгів
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі