FANDOM

Лагерта - сильна і відома Діва Щита, яка бере участь у військових походах із своїм колишнім чоловіком і воїнами-вікінгами.

Особистість

Вона дуже вправна в бойовій майстерності Вікінгів, до такої міри, що може вести бій з безліччю супротивників, навіть якщо вони сильніше її фізично. Також вона володіє проникливістю, яка визначає наявність стратегічного мислення і сильного духу, який робить її бажаною для чоловіка - Рагнара.

Лагерта вкрай суперечлива: з одного боку, вона смертельно-небезпечний воїн, який не знає пощади, з іншого - тендітна жінка і турботлива мати..

Раніше вона була люблячою та відданою дружиною Рагнара Лодброка, з яким вона провела свою молодість і розділила велику любов. Після того, як вони втратили своїх друге і трете немовлят, Лагерта була змушена вийти заміж вдруге.

За втратою своїх дітей і перенесених страждань Лагерта розуміє, що благословення Фреї відтепер призначене не їй, і що богиня-воїн бажає щоб вона продовжила шлях Валькірії.

Лагерта може ставати відчайдушно незалежною, коли справа стосується її родини - і претензій на трон.

Біографія

Ранні роки (до подій серіалу)

Батьки Лагерти були фермерами. Вона була народжена і вихована своїм батьком, як Діва Щита, і була змушена стати хороброю і жорстокою.

Одного разу Рагнар прийшов до дому Лагерти, щоб зізнатися їй у коханні, але був зупинений ведмедем і величезною собакою, які охороняли її будинок. Рагнар убив ведмедя своїм списом, а собаку задушив голими руками і таким чином отримав право взяти її заміж.

Сезон 1

Восьме століття, Скандинавія, сину Лагерти - Бйорну виповнилося дванадцять років, її чоловік Рагнар вирішує виїхати в Каттегат, щоб згідно існуючих правил Бйорн присягнув і дав клятву вірності правлячому Ярлу Харалдсону. Таким чином юнак міг отримати своє кільце [1]. Лагерта не була впевнена в тому, що Бйорн був готовий до цього і просила Рагнара почекати, але Рагнар відмовився.

У той час поки її чоловік і син були відсутні, двоє чоловіків вторгаються в їх будинок, сподіваючись використати у своїх інтересах Лагерту і Гідові. Недооцінивши Лагерту вони отримують серйозні поранення, і тікають, перш ніж вона зробить набагато гірше. Повернувшись з Каттегата Рагнар говорить Лагерте, що хоче вирушити на Захід з кількома хорошими воїнами і міцним судном. Коли вона дізнається, що не буде супроводжувати його, вона відчуває себе ображеною і виступає проти нього, Рагнар наполягає, щоб вона залишилася, так як вона - єдина, якій він довіряє турботу про їх фермі. Наполеглива Лагерта навіть робить фізичну атаку на свого чоловіка, але зупиняється заради їхнього сина.

Після повернення з подорожі Рагнар привозить корабель повний скарбів і декількох християнських ченців, включаючи молодої людини по імені Етельстан, який може говорити на їх мові. Ярл, задоволений здобиччю, вирішує що належить йому, дозволивши Рагнару і його воїнам взяти лише одну річ. Обурений рішенням Ярла, Рагнар приймає рішення взяти Этельстана і призводить його до себе додому в якості раба, якого пізніше вони запрошують до себе на ложе, але чернець відмовляється, оскільки він дав обітницю безшлюбності. Незважаючи на статус раба, про Этельстане як пленнике Рагнар і Лагерта дуже добре дбали.

Наступного набіг на Англію, запланований Рагнаром і дозволений Ярлом, збирається і Лагерта. Тепер, коли у них є Етельстан, є кому стежити за дітьми і їх фермою.

По прибуттю вони були зустрінуті групою солдатів короля Елли, які запросили їх на зустріч з королем. Недовіра з обох сторін у кінцевому рахунку викликає бій і в живих залишається лише один солдат. Вікінги просуваються глибше в місто і здійснюють набіги, з інформацією, отриманою від Этельстана, вони чекають до неділі, щоб напасти на церкву.

Під час облоги міста Лагерта зупиняє Батога, єдинокровного брата Ярла Харальдсона, посланого в похід шпигувати за Рагнаром, від зґвалтування саксонської жінки. Батіг розлютившись на Лагерту, спробував зґвалтувати її з-за чого згодом був убитий своїм же власним ножем. 104, Lagertha et al.jpg Лагерта розповідає всім про те, що сталося з Батогом. Їй вдалося спокійно покинути місце вбивства Батога, як раз в той момент, коли Рагнар і інші чоловіки закінчили з церквою. Він запитує Лагерту про Батіг і розповідає про те, що сталося. Рагнар шкодує, що сам не вбив його, в той час як Лагерта стверджує, що не було ніяких свідків і що її злочин, який карається смертю. На пляжі Вікінги зустрічають нову групу солдатів,з якими також легко справляються. Повернувшись до Скандинавії, знову завантажені скарбами їх вітають радістю і похвалою, хоча Ярл відразу помічає відсутність брата. Рагнар бере провину за смерть Батога на себе, тому що він спробував зґвалтувати Лагерту. Ярл укладає Рагнара у в'язниці і планує стратити його, майже переконавши брата Рагнара, Ролло, зрадити його.

Під час випробування, однак, саме Харальдсон в кінцевому підсумку був відданий Ролло, який свідчив у підтримку свого брата, таким чином звільняючи Рагнара від звинувачень. Ролло пізніше зізнається Лагерте, що він зробив це не для Рагнара, а для неї. Хоча довго і наполегливо Ролло домагався любові Лагерты, вона як і раніше залишалася холодна до нього і навіть Рагнар не звертає уваги на прихильність свого брата. 105, boat escape.jpg Лагерта, Етельстан і діти чекають Рагнара. Ярл стає одержимий бажанням знищити Рагнара, якого судять багато разів за тим щоб убити його і всіх тих, хто схвалює його вчинки. Він і його чоловіки здійснюють набіг на їх острів і руйнують будинок Рагнара і всі сусідні будинки, які спробували чинити опір або бігти. Лагерте вдається втекти і сховатися з її дітьми і Этельстаном. Поранений Рагнар пізніше приєднується до них і всі разом вони знаходять притулок в будинку Флоки. Рагнар вирішує кинути виклик Харальдсону в поєдинку смерті, ніж турбує Лагерту. Напередодні вночі, посеред любощів, Лагерта просить Рагнара почекати з поєдинком, оскільки Раганр все ще важко поранений. Однак Рагнар її не слухає і перемагає в битві проти Харальдсона, таким чином стаючи новим Ярлом.

Посеред обряду щедрих для похорону колишнього Ярла Лагерта оголошує, що чекає дитину. Радісний Рагнар наполягає, що майбутня дитина - хлопчик, так як боги визначили через передбачення Провидця, що у Рагнара буде багато синів.

В місяці вагітності, Лагерта залишається одна в Каттегате, оскільки Рагнар відправився в Англію. Вона залишається головною, щоб вирішувати спори і підтримувати порядок.

Положення Лагерты було перевірено, у разі коли чоловік прийшов до неї щоб вирішити суперечку про його дружину з немовлям. Чоловік стверджував, що якийсь молодий чоловік залишався в їх будинку протягом трьох днів, і дев'ять місяців потому, його дружина народила дитину, в той час коли пара кілька років не могла зачати дитину. Після вивчення питання, чоловік стверджував, що ім'я молодої людини було Клунь. Лагерта продемонстрував свою начитаність і сказала, що Клунь - інше ім'я їх норвезького бога Хеймдаллра. Вона сказала чоловікові, що він повинен вважати себе, благословенним богом, адже саме їх він вибрав, також вона попередила про те, що якщо він завдасть шкоди жінці або дитині, то буде тримати відповідь перед нею.

Пізніше, вдова колишнього Ярла, Сіггі попросила дозволу стати слугою Лагерты. Трохи повагавшись,Лагерта погоджується. Перед самим поверненням Рагнара Лагерта втрачає дитину і обіцянки богів про численних синів, зарождают сумніви в душі Рагнара на рахунок того, що саме Лагерта стане матір'ю, незалежно від їх зусиль.

Розбитий їх нездатністю зробити синів які були обіцяні Рагнару, разом Лагерта і Рагнар просять у богів допомогу під час традиційного паломництва в Упсалу, де вони удостоюють богів жертвами.

В цей же час Рагнар зустрічає конунга Хорика і обіцяє служити йому, взамін надання воїнів для його майбутнього походу в Англію. Після жертовної церемонії король Хорик послает Рагнара і декількох інших воїнів у Гьоталанд для переговорів, залишивши Лагерту в самоті і хвилюванні, що її чоловік буде шукати іншу жінку для зачаття синів.

Переговори в кінцевому рахунку ні до чого не призводять, хоча воїни Рагнара шпигують за красивою молодою жінкою купається в річці. Жінка по імені Аслауг, вимагає вибачень від Рагнара і з допомогою її дотепності, вирішує його загадку. У кінцевому рахунку Рагнар і Аслауг проводять ніч разом, свідком якої виступає син Рагнара і Лагерты - Бъерн, який залишається неймовірно засмучений тим, що його батько зраджує його матері. Аслауг забеременивает і передбачення Провидця починає збуватися, всі наступні сини Рагнара будуть від іншої жінки.

Поки Рагнар і Аслауг проводять час разом, Лагерта та інші Вікінги Каттегате переживають епідемію чуми. Хвороба забирає з собою безліч жертв, серед яких і єдина дочка Рагнала і Лагерты - Гіда.

Сила небезпечна. Це слова богів. Але ця сила, ця небезпека, це все. Він живе у війську, яке буде захищати мій народ і моє правило. Мій син, мій спадкоємець, став найхоробрішим з воїнів. Я, затамувавши подих, прислухалася до мрій чоловіків. Тих, хто мріє, небезпека може приспати до смерті. Але життя має бути прожите в повній мірі, перш ніж закінчиться. Я приймаю думку про життя і смерть. Бо я не та, хто керує моєю долею. Боги вже давно записали мою історію. Перемога або Валгалла.
~ Лагерта про життя і смерть

Виноски

  1. Символ воїнів у вікінгів і вірності їхнім богам
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі