FANDOM

Сігвард - ярл у Хедебю, що в Скандинавії, у Данії. Покійний другий чоловік Лагерти.

Біографія

2 Сезон

Сігвард владний, грубий, часто вдається до образ своїх ближніх, стверджуючи свою владу і володіння. Він жорстокий, злий, і часто п'яний, б'є дружину Лагерту, коли вона говорить з ним. Сігвард не викликає нічого, окрім антипатії у свого пасинка Бьорна, син Лагерти з Рагнаром, і отримує задоволення, ображаючи і принижуючи його на очах у інших людей. Він взагалі не любить ніяких розмов про Рагнара.

Ставши свідком чергових побоїв своєї матері, Бьорн погрожує вбити вітчима. На що Лагерта, заспокоюючи сина, відповідає, що не дозволить чоловікові так себе вести, проте, вирішить це питання сама.

Коли Лагерта повертається до Хедебю після надання допомоги своєму попередньому чоловікові Рагнару в боротьбі проти ярла Борга у Каттегаті, він відкрито сварить її за відсутність без його дозволу. Крім того, він незадоволений тим, що його пасинок, Бйорн залишився з батьком в Каттегаті. Сігвард звинувачує Лагерду, що та все ще любить Рагнара, і виходить, нібито, спати на самоті. Після чого підсилає своїх чоловіків, щоб ті побили її і, можливо, зґвалтували. Лагерта приймає бій і виходить переможницею.

На бенкеті в загальній залі ярла Сігвард п'яно стверджує, що Лагерта має найбільш красиві груди, аніж у будь-якої жінки в світі, і що вони як груди Фреї. Щоб додатково принизити її, Фреї зриває з дружини верх сукні, щоб показати своєму народові її груди. Проте, за мить вона вихоплює ножа і встромляє йому в око. Кричачи від болю, Сігвард падає на коліна. Його племінник, Ейнар, вихоплює меч і, здавалося б, намагається вбити Лагерту. Проте, замість нападу на Лагерту, на скривавлену підлогу падає і котиться сігвардова голова [1]

Дрібниці

  • Як очевидне граф Хедебю, Сігвард правили одним з найбільш важливих торгових центрів у всій Скандинавії. Хедебю (Haithabu також відомий як в Німеччині) знаходиться недалеко від Трене річки, яка впадає в Північне море. На Трене сама є притокою річки Айдер, яка сама тече близько до Балтійської берегової лінії. Хедебю був також дуже близько до Даневирке, лінії оборонних споруд, укріплених у відповідності з директивою влада короля (батька Хорик), який служив для визначення межі між Данією і Саксонією, які потім під владою християнських франки, які представляли небезпеку для данців.
  • Хедебю в Ютландії і так Сігвард граф і його люди були б Jutes, хто став злилася з зростанням датського королівства до епохи вікінгів. У Jutes були серед північних германських племен, які раніше брали участь в міграції в Великобританію.

Виноски

  1. Очевидно, що Лагерта ділилася тим, як з нею поводиться чоловік, а поведінка того на людях лише підтверджувала слова жінки.
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі