FANDOM

Торві — колишня друга дружина ярла Борга. Після його смерті вийшла заміж за Ерлендура.

Історія

2 Сезон

У Гьоталанді (Götaland) зображена весільна церемонія, коли вдівець ярл Борг знайшов нову дружину - Торві. Він згадує, як його перша дружина померла через годину після початку весілля, будучи отруєна братом Борга. Ярл Борг водночас боїться і не може допустити, щоб це не сталося вдруге.

Коли вино наливають, знаходиться чимало охочих сміливців, щоб зробити перший ковток. Таке ж бажання висловлює і Торві. Перед тим як чаша досягає її губ, ярл Борг зупиняє її, кажучи, що він не міг би допустити, «щоб це сталося знову». Борг сам п'є з весільної чаші, смакує вино, після чого заявляє, що

вино було досить добре!
~

Присутні гості вітають молодят з полегшенням і починають бенкет.

Ярл оголошує, що він планує узяти реванш проти ярла Рагнара і короля Хоріка за невиконану угоду, що принизило його, Борга, і його народ.

Торві з чоловіком припливають в Каттегат, йому вдається вторгнутися і захопити селище. Вона не розділяє палкого задоволення чоловіка щодо агресії у Каттегат, називаючи це огидним.

Рагнар не може організувати атаку в лоб, він і його люди здатні знищити запас озимих зернових [1]. Коли Борг організує погоню, Торві благає його не залишати її і їх ще ненароджену дитину в Каттегаті. Засліплений жагою помсти Рагнарові, Борг все одно залишає її. Торві нажахана.

Ярл Борг переможений об'єднаними силами Рагнара і Лагерти, і змушені бігти знову до Каттегата. Торві повертається з чоловіком в Гьоталанд (Götaland).

Через деякий час у Гьоталанді Борга відвідує Ролло, брат Рагнара, що його Рагнар і король Хорік послали на перемовини щоб відновити свій колишній союз.

В ході бесіди показана сцена, де Борг «радиться» із черепом його загиблої першої дружини, що викликає відразу і огиду Торві.

Вона супроводжує ярла Борга знову до Каттегата. Рагнар, однак, не має жодного наміру відновити союз, бажаючи лише помститися за ту біль , яку своєю зрадою ярл Борг завдав його, його сім'ї і мешканцям Каттегата. Протягом ночі воїни Рагнара на чолі з Ролло, Торстейном і Флокі, підпалюють сарай, в якому ночували люди ярла Борга. Потім вони увірвалися в будинок ярла Борга і Торві, і вона змушена була спостерігати за побиттям свого чоловіка Флокі і Торстейном. Коли один з воїнів наближається до вагітної Торві, втручається Ролло: " У цьому немає необхідності".

Аслауг, розуміючи, що Торві ось-ось має втратити чоловіка, симпатизує їй і виказує своє співчуття. На що Торві з болем відповідає: «Така доля у жінок. Вони народжують тих, кого інші мають вбити»

Торві стає свідком страти свого чоловіка Рагнаром. Борг знімає свій плащ, кидає одяг вагітній дружині Торві. Опускається на коліна. Рагнар починає обробним ножем відкривати спину Борга вгору по хребту. Дошки платформи заплямовані кров'ю ярла. Після відкриття м'яких тканин Рагнар бере сокиру і прорубує ребра по обидві сторони хребетного стовпа, змушуючи грудну клітину відкрити легені. В ході процесу, від горя і жаху вагітна дружина падає непритомна на землю. Беручи легені ярла в руки із зяючої грудної порожнини, Рагнар викладає їх ярлові на плечі. Смерть настає від задухи, оскільки м'язи не стискають - розтискають діафрагму. Торві цього жахіття вже не бачить.

3 Сезон

Торві, яка з тих пір народила сина, приєднується до ярла Калфа, який узурпував Хедебю за відсутності Лагерти [2].

Торві і Бйорн, який теж нещодавно одружився [3], зав'язують дружню бесіду. Бйорн не може спокусити власну дружину, яка вважає себе потворною після отримання великих шрамів на обличчі під час бою. Вона каже йому шукати іншу компанію, хоча він і відмовляється. У той же вечір, однак, Бйорн приймає пропозицію своєї дружини. Вони пристрасно цілуються і займаються сексом із Торві, хоча Бйорн і повідомляє їй заздалегідь, що він "любить свою дружину".

Пізніше у таборі під стінами парижа Бйорн вибачається перед Торві за те, що скористався нею. Торві відповідає, що вона не дитина, і також приносить вибачення за те, що скористалася ним. Бйорн дає їй браслет в подарунок. Її чоловік Ерлендур бачить це, відбирає браслет після відходу Бйорна, ріже їй руку і називає повією. Він каже, що вона недостатньо витончена для настільки витонченого ювелірного виробу.

Цікавинки

  • Гутрум - дитина від шлюбу Торві та ярла Борга незабаром після весілля. Торві вагітна, коли Борга жорстоко страчує Рагнар. Син народжується після смерті свого батька. Про його подальшу долю відомо дуже мало.

Виноски

  1. Щоб викликати голод і змусити загін окупантів виступити за межі захисних стін селища
  2. Що саме знаходилася у поході з Ерлендуром, син Хоріка і її новим чоловіком, які сталии союзниками Рагнара в прагненні підкорити Париж
  3. Із бувшою рабинею Аслауг, а тепер вільною жінкою, ще й войовницею Порунн.
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі