FANDOM

Торстейн - близький друг Рагнара та Флокі. Він одним з перших погодився плисти з ними в похід.

Історія в серіалі

1 Сезон

  • Учасник першого походу вікінгів до монастиря Ліндісфарн
  • Торстейн відвідує Рагнара, що переховується в хатинці Флокі, і повідомляє тому, що ярл Харальдсон катує Ролло, щоб дізнатися місцезнаходження Рагнара.
  • Після вбивства на поєдинку ярла Харальдсона Рагнаром — перший, хто присягає новому ярлу.
  • Стає особистим радником і охоронцем ярла Рагнара.

2 Сезон

  • Торстейн є одним з надійніших друзів і воїнів Рагнара, частиною його найближчого оточення, порід із Флокі та іншими соратниками.
  • Тривалий час обурювався на Ролло за його зраду Рагнара і вбивство свого товариша, Арні, до останнього закликаючи Рагнара вбити свого брата, незважаючи на рішення законодавця про зворотне.
  • Торстейн бере участь в рейді в Уессекс, але повертається з Рагнаром, щоб допомогти повернути Каттегат після вторгнення ярла Борга.
  • Поряд з Рагнаром і його невеликим загоном, що посилені воїнами Бйорна і Лагерти він бореться проти сил ярла Борга і допомагає повернути Каттегат.
  • Коли Ролло убуває до Гьоталанду (Götaland) у спробі переконати ярла Борга реформувати союз з Рагнаром і королем Хоріком, Торстейн бажає йому успіхів, натякаючи, що він пробачив брата Рагнара за його зраду.
  • Після того, як ярла Борга заманили в Каттегат, Торстейн приєднується до Ролло і Флокі щодо захоплення і побиття Борга, а потім всі вони доставляють його Рагнарові [1].
  • Засвідчуючи страшну болісну смерть ярла Борга, навіть Торстейн, загартованих в боях воїн, перебуває в шоковому стані, вражений огидністю видовища і стійкістю Борга при цьому.
  • В останньому епізоді 2-го сезону Торстейн, здавалося б, убитий Флокі отруйними грибами в спробі завоювати довіру короля Хоріка. Проте, Флокі спеціально добирав гриби, що створюють хибне враження, що людина померла. Коли Хорік із сином нападають на Каттегат і входять у великий зал Рагнара, то фігура в капюшоні,яку Хорік спочатку сприймає Рагнара, виявляється Торстейном, живим і здоровим.
  • Торстейн бере участь в короткому бою, після чого лишає Рагнара на одинці із королем Хоріком, доля якого вже визначена.

3 Сезон

  • Відкриття третього сезону показує Торстейна, який поряд з іншими чоловіками Каттегату готує до походу драккари в очікуванні неспокійного танення зимового льоду, що не давав можливості судноплавства. Дві жінки одразу скаржиться Торстейну, що він батько їх дітей, якими вони вагітні від нього.
  • Після того, як Рагнар і його мешканці півночі прибувають до Уессекса, щоб освоювати сільгоспугіддя, які обіцяв їм король Екберт, Торстейн серед тих, хто погодився приєднатися до Рагнара в боротьбі за корону Мерсії для принцеси Квентріс.
  • Під час нападу на короля Рагнара військ Бріхтвулфа Торстейн вражений стрілою у верхню ліву руку і швидко виймає її, зламавши накінечник.
  • Виявляється, що рана заражена, викликаєсерйозну лихоманку.
  • Не в змозі більше терпіти біль, Торстейн просить Флокі ампутувати йому руку, сказавши, що він все одно ніколи не любив свою ліву руку.
  • Коли армія вікінгів просувається до сил Бріхтвулфа на вершині гори, Торстейн просить Ролло, щоб той узяв його з собою, не дивлячись на сильну слабкість після поранення і ампутації руки.
  • Наближаючись до вершини пагорба, Бйорн і перші розвідники були не в змозі побачити будь-які мерсійскі сили, але Рагнар знає про їхню присутність поблизу.
  • Торстейн проситься йти добровольцем в першу чергу.
  • Воїни Бріхтвулфа запускають залп стріл в Торстейна, деякі з них блоковані його щитом, а дві вдаряють його ногу. Коли солдати наближаються до Торстейна, що стоїть на колінах на землі, він бурмоче "Одіне, я йду до тебе", після чого витягує одну із стріл з ноги, і вбиває ворожого солдата. Солдати вбивають Торстейна.
  • В таборі норманів Флокі сидить поруч із трупом Торстейн, звинувачуючи Рагнара у його смерті. Рагнар нагадує йому, що всім судилося померти в певний день, і що Торстейн вирішив йти з Рагнаром сам, так само, як і всі інші.

Цікаві факти

  • Торстейн - єдиний серед вікінгів, хто використовував складний лук. У той період часу цією зброєю користувалися тільки жителі Фінляндії. Можливо, предки Торстейна прийшли звідти.
  • Титул Торстейна "Skutilsvein" можна перекласти як "столоначальник". Вікінги з таким титулом були, свого роду, старшими офіцерами у війську, радниками і мали право сидіти за столом поруч з ярлом.
  • Ім'я Торстейн означає "Камінь Тора" або "Громовий камінь".

Виноски

  1. Який в подальшому засуджує його до страти через ритуал кривавого орла.
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі