FANDOM

Харбард-мандрівник, таємничий чоловік, який справляє дивне враження, що він не той, ким себе видає.

Анонс

  • Він з'являється несподівано в Каттегаті, коли Рагнар і більшість чоловіків міста відсутні, бо саме знаходяться в черговому поході.
  • Харбард має величезний вплив на королеву Аслауг, Сіггі і Хельгу. Кожній з яких наснився один і той же сон, що передвіщає його прихід. Уві сні таємничий мандрівник із пораненою рукою і гарячою сніговою кулею, від крові якого закипає і випаровується сніг.

Біографія

Харбард це одне з чисельних імен головного скандинавського бога Одіна. Це пояснюється в 5 серії 3 сезону Флокі в розмові з Рагнаром.

3 Сезон

  • Він вперше з'являється уві сні одночасно трьом жінкам: Аслауг, Сіггі і Хельзі, всі троє бачать, як невідомий чоловік тримає палаючу снігову кулю і має кровотечу з руки, від якої розтає сніг.
  • Потім він з'являється в Каттегаті перед Хельгою з проханням про допомогу. Він представляється як мандрівник і казкар, і був добре прийнятий королевою Аслауг і Хельгою.
3х03 Промо 4
  • Харбард демонструє дивне вміння впливати на маленьких дітей: він заспокоює сильно хворого Івара, який від постійного болю не міг спати тривалий час.
  • Аслауг стає коханкою Харбарда, при цьому все більше лишаючи дітей Сіггі і Хельзі, що стало причиною, коли хлопчики, не послухавши Сіггі, вибігли на замерзлу водойму. Дітей Сіггі рятує ціною власного життя, при цьому з ополонки їх приймає саме Харбард, і він нічого не робить для порятунку слабіючої жінки, яка йде під лід.
  • В кінці, перед самою втечею Харбарда з Каттегата, Хельга бачить, як він наче зникає у пориві вітру, довівши, що є дійсно надприродною істотою.

Особистість

  • Харбард, здається, дуже мудрий чоловік. Він виступає в скромній манері, як той, хто потребує допомоги, але при цьому має відмінне почуття гумору.
  • Він не показує ні милосердя, ні жалю, особливо, коли він бачить, як потопає Сіггі, чи займається сексом з королевою Аслауг.
  • Деякі люди навіть кажуть, що він один із скандинавських богів [1].

Цікавинки

  • Лінія Харбарда в серіалі, схоже, відповідає тексту пісні "Кривава права рука" Ніка Кейва і про таємничого незнайомця у старому пальті, який з'являється спочатку в нічних кошмарах і мріях, а потім в реальності: здавалося б, доброзичливий, але з прихованими мотивами.
  • "Харбард" це одне з імен Одіна.
  • Харбард також паромщик з Еддичного вірша Hárbarðsljóð. Ранні теорії пропонували, що цим паромщиком міг бути Локі, але сьогодні дослідники вважають, що перевізник — це Одін.

Виноски

  1. Флокі вбачає в мандрівникові самого Одіна, інші вважають, що це Локкі
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі