FANDOM

Хельга — віддана коханка і згодом дружина Флокі. Після декількох років, проведених разом, Флокі пропонує шлюб після того, як він дізнається, що Хельга виношує його дитину.

1 Сезон

Хельгу часто бачимо з Флокі, ексцентричним човнобудівельником, близьким другом Рагнара. Ці два коханці, хоча й не знаходяться в офіційних відносинах і часом навіть запрошують інших приєднатися до них в ліжку, водночас їх почуття і відносини досить стабільні і вони обоє мають справжню прихильність один до одного.

2 Сезон

Другий сезон починається з конфліктної ситуації, оскільки Лагерта дізнається про невірність свого чоловіка Рагнара, а принцеса Аслауг, прибуває в Каттегат вагітна. У той час як Рагнар займається своєю сім'єю (Лагерта, в кінці кінців, залишає Рагнара з новою дружиною і виїздить із Каттегата з сином Бйорном), Флокі і Хельга продовжують свої відносини, яка зараз значно міцніші, ніж раніше. Вони удвох живуть разом у безлюдному місці, за межами основного поселення.

Роки минають. Аслауг стає офіційною дружиною Рагнара, народжує йому синів. Рагнар робить все можливе, щоб повернутися в Англію. До нього зазвичай приєднується і Флокі.

Каттегат піддається нападу ярла Борга. Коли новина досягає Рагнара, він зі своїми людьми якнайшвидше повертається до рідних берегів. Хельга вдячна бачити Флокі живим, хоча він каже, що боги, мабуть, розсердилися на них, оскільки подорож була далеко не гладкою.

2х07 Промо 6
2х07 Промо 5

Рагнар повертає Каттегат за допомогою своєї колишньої дружини Лагерти, яка з тих пір вступла у повторний шлюб.

Через кілька днів Хельга приходить повідомити своєму коханцеві хорошу новину - вона вагітна. Флокі спочатку в захваті, але потім розуміє, що дитина матиме жахливого батька і журиться. Хельга засмучена, і вона намагається переконати Флокі, що він буде хорошим батьком. Флокі обіцяє, що вони одружаться, на що Хельга щасливо погоджується. Радісна церемонія, нарешті, об'єднує Хельгу і Флокі у шлюбі [1].

Незабаром після вступу в шлюб Флокі знову супроводжує Рагнара в черговий похід до Англії. Хельга народжує здорову дівчинку. Хельга прагне бути постійно поруч із Флокі після його повернення з походу. Проте саме тоді король Хорік планує вбити Рагнара і його сім'ю, а Флокі намагається зробити своїм спільником. Флокі не може втягти Хельгу в важку ситуацію, що сталася. Він тримає дитину, яку називає Ангрбодою, і суворо вимагає у дружини, що Хельга трималася подалі від Каттегата. Хоча Хельга явно засмучена тим, що Флокі не повернеться з нею до їхньої домівки в лісі, вона не ставить зайвих запитань.

3 Сезон

Хельга присвятила себе ролі слухняної дружини і матері. Тим не менше, щось постійно гнітить Флокі; він скаржиться на їхній шлюб, що він робить його занадто щасливим. Хельга підозрює, що у нього є інша жінка, і вона каже чоловікові, що він може піти, якщо хоче. Проте Флокі не може висловити, що саме його турбує, і відповідає, що вона занадто хороша до нього.

Флокі завжди був ексцентричний, хоча його ненависть до Етельстана і його бога (чи, можливо, до благовоління Рагнара до Етельстана більше, аніж до самого Флокі), здається, штовхає його на безумства значно сильніші, аніж це спостерігалося раніше.

Хельгу серйозно лякає поведінка чоловіка, коли він хапає її за шию і зловіщим шепотінням повідомляє, що боги зажадали велику жертву, і він має принести цю жертву. Непомітно для Хельги та інших мешканців Каттегата Флокі вирішує принести в жертву Етельстана, який не чинить опору і гине в молитві до свого Бога, отримавши удар сокирою від Флокі по голові.

Після смерті Етельстана Флокі впевнений, що боги прийняли його жертву, після чого надали йому можливість побудувати великий флот для Рагнара, щоб вони могли взяти Париж. Про що він і повідомляє з гордістю дружині. Хельга, дізнавшись, що Флокі вбив Етельстана, впадає в шок і тікає. Він незворушний і просто повертається до своєї роботи.

Хельга намагається всіляко допомагати по господарству Аслауг і Сіггі, доки чоловіки перебувають в походах.

При поході для взяття Парижу Хельга настоює, щоб також взяти участь і бути поруч із чоловіком, хоча його холодне і нестійке відношення до дружини [2] вбиває клин між ними. Принизлива ​​поразка Рагнара, в поєднанні з його зростаючим інтересом до християнства (кульмінацією чого стає його хрещення), викликає у Флокі втрату будь-якої поваги до свого друга і лідера. Хельга ж знає його таємницю і не може пробачити чоловікові вбивство невинної людини.

4 Сезон

  • Флокі лікує Рагнара, що отримав зараження невідомою хворобою [3], вирізуючи руни і читаючи молитви скандинавським богам.
  • Бйорн дізнається про вбивство Флокі Етельстана. Доки Рагнар прикований до ліжка, Бйорн на свій розсуд наказує арештувати Флокі.
  • Поки Флокі закований до ганебного стовпа навпроти будинку конунга, Рагнар відвідує кілька разів Хельгу. Спочатку дає бідній жінці їжу для доньки, яка хворіє і дуже ослаблена. Потім дізнається, що донька Флокі і Хельги помирає від хвороби.
  • Не без допомоги Хельги Флокі організовують втечу, проте загін мешканців Каттегата ловить втікача.
О! Великий Флокі. Будівельник драккарів, що підкорили західні землі. Великий Флокі спійманий зграєю дітлахів...
~ Рагнар Флокі після того, як його упіймали.

  • Рагнар змушений покарати Флокі за втечу [4]. Він наказує прив'язати його у печері, де цілодобово на тім'я капає вода.
  • Хельга намагається послабити страждання чоловіка, тримаючи миску для збору води у нього над головою, аж доки сама не падає від утоми.
  • Звістка про смерть єдиної доньки підкошує останні сили Флокі. Він вважає це покаранням за вбивство невинного.
  • Вночі Етельстан наснився Рагнарові із одним єдиним словом: «Милосердя!» Рагнар діє згідно з порадою мертвого друга і відпускає Флокі на свободу із словами: «Він достатньо настраждався і спокутував свою провину. Розв'яжіть його.»

Цікавинки

  • Ім'я Хельга означає «святий» або «благословенний» із стародавньо-скандинавської.
  • Ангрбода названа на честь гігантші в скандинавській міфології (і першої дружини Локі), її народження приносить радість Хельзі, але турбує Флокі, він дуже переживає, що не буде хорошим батьком.

Виноски

  1. Єдине, що засмутило Хельгу: коли вона натякнула Флокі щодо благословіння Рагнара, Флокі відрізав, що йому достатньо благословіння богів. А Рагнарове благословіння ні до чого.
  2. А також таємниця страшної загибелі Етельстана
  3. Яка унесла життя сотень парижан і норманів.
  4. Хоча, здається, він сам бажав, щоб друг утік. Але безкарність злочинця підірве авторитет конунга.
Персонажі «Вікінгів»
Нормани Головні персонажі: Рагнар Лодброк · Лагерта · Ролло · Флокі · Сіггі · ярл Харальдсон
Другорядні персонажі: Ангрбода · Аслауг · Бйорн · Ерлендур · Калф ·Кнут · король Хорік · Провидець · Сіґвард · Торві · Торстейн · Халфдан · Харальд · Харбард · Хвітсерк · Хельга · ярл Борг · ярл Сіґурд

Сакси Джудіт · Едмунд (єпископ)· король Елла · король Екберт · Етельвульф (принц) · Етельстан (бувший чернець, друг Рагнара) · Квентріс
Франки Гізела чи Гізла · Ед · король Карл · Пруденцій
Інше Персонажі «Вікінгів» · Іда (за походженням китайська принцеса) · Порунн (рабиня, коханка Бйорна) · Шаблон:Персонажі